مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه ضمن بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بر نقش اصلی رسانه‌ها در معرفی شهرهای جدید کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد آئینی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های ٖآن قرار گرفت.

آئینی در این بازدید ضمن گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ر اه و شهرسازی نقش رسانه را در معرفی و تبلیغ ظرفیت‌های گوناگون شهرهای جدید کشور بسیار مؤثر دانست و گفت: قطعا رسانه می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصاد شهرهای جدید تأثیرگذار بوده و در ایجاد هویت این مناطق کمک فراوانی داشته باشد.

وی در این بازدید همچنین به تشریح اقدامات انجام گرفته در شهر جدید اندیشه از ابتدای دولت یازدهم تا کنون پرداخت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید :